恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2017年2月20日 星期一

MPF轉到保守基金

唔覺唔覺升升下,恒指已經過咗23,991,按小學雞MPF Rebalancing策略,部份資金由股票基金轉到保守基金。


同時,股票倉都要計劃一下減持行動,不斷改善組合。

以前見邊隻有賺或升得多就賣走,結果個倉越來越多蟹貨,升咗既股就越升越有,想買都買唔返。

近期轉咗mindset,一方面平衡每隻股既資金比例,一方面採取賣走弱勢 / 業績差股,持有強勢 / 業績好股的策略,且看2017年尾時成效如何。之前大約$68沽清渣打,雖然實現咗唔少既虧損,但起碼心情輕鬆不少。下次止蝕要早啲、狠啲。


11 則留言:

  1. 回覆
    1. Balance下..雖然可能賺少咗,不過長擺股票基金都係貪字得個貧

      刪除
  2. 都唔明渣打點解可以升咁多,咁多人買,so far 都係冇息架喎

    GW

    回覆刪除
    回覆
    1. 價格低殘、轉虧為盈、業績見底..總有好多原因去說服自己。Anyway,賣咗就唔睇了,短期都無興趣反手入返渣打

      刪除
  3. 上年8月時(大選前)我都由股票基金轉去環球債券基金,點知最近CHECK番,呢半年債券基金-6.X%。佢5年既回報都係+6.X%,但6個月可以冇左-6.X%,風險指數仲只係1。轉去債券基金諗住要保守D,點知係跌最多既一項基金。(可以CHECK下HSBC同期MPF) 原來呢隻基金買左16.X%中國債券,可能咁樣輸匯率都輸死了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一期期啫,話唔定下半年升返好多呢。我淨係配置晒落去恒指基金同保守基金,兩條腿走路,一防守,一進攻,唔使煩。

      買債券基金通常求咩? 求穩陣! 除非你對債券有研究,識得搵到時機買賣扣埋手續費可以賺到錢,否則我就揀放落保守基金=渣現金,100%只會蝕通漲同埋基金開支,保守基金收費又平過債券基金。

      其實啲基金都幾複雜,真係要花時間睇吓,唔好淨係睇個名就擺錢落去。

      刪除
  4. yess~"cut the losses let the profits run" 呢句野都影響左我好多

    回覆刪除
    回覆
    1. Same! 今年試驗中,暫時倉內長汽係let the profits run既成功例子,可惜我之前已經賣咗大半,剩低既貨等佢轉勢先賣出都仲有水位...另一隻金沙就run run下又原地踏步...而家入咗觀察名單, 希望唔使cut loss XD

      刪除
  5. 我今年也開始主動管理MPF,用的方法跟你差不多。我用了環球債券基金和恆指基金作為資產配置的試驗。現在我是100%債券基金,原因是現在的恆指覺得比較高。(估佔下)

    https://tofu2036.blogspot.hk/

    回覆刪除