恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年9月19日 星期一

遊澳門之觀察報告



適逢中秋假期到澳門遊玩,順便記錄期間的觀察事項,寫寫見聞感想之餘,或許對持有澳門相關股票的Blog友們有些幫助:

1. Turbojet 船票難求

可能湊巧打風唔成,天清氣朗,令大家都想趁假期去個短Trip,加上巴黎人新場效應,早兩天上網預訂船票時,尖沙咀上船的靚時間已經沽清 (即10-12pm去程,6pm-8pm回程)。更可怕的是當天去到取船票時人龍大約有二、三十人,幸好老婆醒目訂好船票,SCAN一下QR code就取得船票,順利出發!最好笑係隔離有個大叔好似去蛇口定珠海的,但無晒船票,喪鬧票務員...連搭扶手電梯走時都繼續問候人地屋企人,真係燥底。

2. 遊客多少?

遊客組合方面,繼續以大陸客、香港客為主外,除此以外,發現韓國遊客亦不少。上船落船期間聽到唔少韓文。大三巴、碼頭等遊客必經之處迫到人都癲,行人路又窄....澳門政府搞搞佢好喎...行得好鬼辛苦。

3. 零售市況

驟眼睇落都幾旺丁,旺唔旺財就無留意。大三巴附近的化妝、衣物等零售店都迫到爆,SASA直情係水涉不通,離遠見到都嚇親。手信店方面,鉅記繼續係No. 1,而新面孔英記插咗唔少旗,可惜人流欠奉。大三巴附近義順好似又少咗間,而賣蛋餅的伯伯都結咗業,食店買少見少,反而零售店數量同以前差唔多。賭場內的零售店都不乏有人行下睇下,應該唔算太差。

4. 巴黎人、威尼斯人、新濠影匯

新濠影匯同巴黎人新場就當然靚,個人鍾意Studio City多D,場地很有電影感,當然巴黎鐵塔亦夠晒gimmick,淨係喺出面影相都有排玩。威尼斯人逗留時間較長,因為想搵葡撻食,結果左兜右兜行咗一大餐。威記人流都唔差,Food Court接近滿座,食物比想像中平,$70有個炒粉麵飯。題外話,隔離枱有個姐姐仔一個人叫三樣嘢食,包括: 炒飯、乳鴿兩隻、仲有一樣唔記得咗,真係食家試味咁...有錢就是任性。

5. 交通

落船時巴黎人Shuttle大排長龍,個個都爭相參觀吧。但回程時又唔算太多人排隊等車,大約15-20分鐘一班車返碼頭,第一架車就上到了。不過Shuttle Bus用Shocking Pink做主色唔係幾順眼。另外,回程時碼頭塞到嘔,好彩我唔趕時間。強烈建議澳門政府改善一下碼頭交通及規劃,D Shuttle左穿右插打晒「Kick」真係唔掂。

除咗搭Shuttle,我呢D平民當然要體驗下迫巴士,發現巴士換晒新車舒服咗好多,不過澳門多迴旋處少燈位,左Fing右Fing,無位坐的話,腳力差D都人仰馬翻。

6. 玩樂

唔賭錢真係無乜好做,澳門去過都好多次,要觀光都觀夠晒,唯有係飲飲食食。官也街燕窩撻而家質素好差...唔怪得無晒人排隊。安得魯平靚正,不過喺威尼斯人周圍行搵咗好耐。

7. 物價

唔知係咪因為記憶仲停留咗喺十年前,今次去澳門覺得食嘢貴咗好多。食個早餐都三、四十;糖水要三十幾;肉丸粥又三十幾;葡撻都要十蚊隻。反而酒店Food Court相對感覺係最抵食...


大家近期如果有去澳門的話,歡迎分享一下見聞。

25 則留言:

  1. 我暑假都去左澳門,食野我偏向去舊區搵本地人食肆,再唔係過河去灣仔食海鮮。玩我就完全係小童向。住我幫襯金沙城,搭船都係金光,好鬼忠心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金光都係Sands? 我覺得Turbojet 新D舒服D

      刪除
    2. 係呀。我好多年無坐turbojet了。

      刪除
  2. 我停留係二十幾年前。。。
    初小個陣成日同阿媽番澳門探親,隨住澳門人有錢,因財大左氣又粗左,少聯絡了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀..仲有填海填得好勁, 又四圍地盤, 真係發展得好快。

      廿年前"乙水"仔應該乜都無..

      刪除
  3. 小弟係澳門生活, 賭場真係無咩好玩..個個差不多無乜特式, 如果鐘意relax 可以去下南灣, 又或者路環食個通粉都好正架

    回覆刪除
    回覆
    1. 路環邊間?

      我食得最多係黑沙環個果林記燒烤

      刪除
    2. 路環橋記牛腩爛蛋通...超正....

      刪除
    3. 聽到都覺得正,下次去幫襯下。

      路環我去過一間係山邊既茶檔,好神秘,飲手打咖啡

      刪除
    4. 多謝地膽老王同Mike兄分享,好介紹! :D

      刪除
  4. 池某對馬交的印象也是停留在十年前,多謝醉心兄幫手update下。

    回覆刪除
  5. 謝醉心兄分享!我都喺自己哋freelance jobs攝下時間,揾日weekday去Parisian兜個圈先,人少冇咁迫=)

    回覆刪除
  6. 我上月曾到澳門,覺得野食完全講不上是平,其實留在香港都有好多好野食呢。另外,我也試了一些民生區的西式CAFE,覺得不錯,幾有特式。但價錢都是香港的價位

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到餐牌我都嚇咗跳...香港真係美食天堂,好多選擇

      刪除
  7. 我就停留在三十年前,只記得好悶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇..三十年前,塘人兄未出世吧 XD

      刪除
  8. 去過澳門一兩次, 好悶, 唔岩我...

    回覆刪除
    回覆
    1. 確係悶...賭賭賭、食食食、XXX... (自行填充)

      刪除
  9. 我都係成10年有冇去過澳門,以前覺得悶,而家怕太多強國人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺上香港條街仲多強國人...可能澳門D強國人匿喺酒店賭錢同消費多,落到小區無乜。

      刪除
  10. 如果你食酒店lunch buffet 就會覺得好平

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無食Buffet了,老婆細食,覺得唔抵食

      刪除