恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2015年12月17日 星期四

又講兩句渣打

純粹抒發個人意見及感受,自己投資及買賣,請自己分析及負責。

渣打跌下跌下,昨日仲跌穿埋$60,雖然今日彈返上嚟,但陰啲陰啲跌,其實彈少少真係無乜作為。過去的價格對今日的情況而言已經毫無關係,「有早知,無乞衣」,而家就梗係個個都識講話$100渣打都係貴,但你又點知過多一年半載後你會唔會覺得而家$60都係貴?

入貨前應該要仔細考慮一下,唔好見價錢跌咗好多,好似好平就狗衝入市。我就選擇一動不如一靜,平平哋供完股,觀望下業績先再作決定。個人考慮因素如下 (只供參考):

一、個人有需要增加現金水平,除非有超筍機會,否則要等現金回流

二、渣打前景不明,新官剛剛上任,要一段時間才會見成績,而前朝積落的問題唔似係一時三刻可以解決到

三、用機會成本來看,市場上有更好的選擇,無謂放太重注碼在一支前景不明的股票

四、已供股,少量加了碼,再加碼的動力不大

五、繼續持有我都仲可以接受,反正現價計我又覺得值得坐下,賣完又唔知買乜好,我又無需要出到賣股呢招去增加現金

如果Winters真係咁做得嘢,下期業績已反映到有改善,到時再加碼都唔遲。睇上次份半年業績連佢自己都唔係咁樂觀,雖然唔可以排除佢想嚟一招「置諸死地而後生」,方便自己之後做靚盤數,但既然50/50的話都係小心為上。

祝各位股東好運!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 價值兄有機會也分享下你的看法 :)

      刪除
    2. 其實,我真是很喜歡銀行股,這與你有出入。
      除持有渣打,基本上大部份本地內地國際的,我亦持有。
      我反而會側重今次出事的印度及中東市場,更想了解同業印度的情況。
      我覺得印度市場有得做,我想了解多些。
      我是極長線股東。

      刪除
    3. 價值兄對渣打信心十足呢!我同樣想了解多些,越了解越發現自己的無知。

      渣打這兩年不斷增加的撥備導致盈利急跌實在是我意料之外。

      刪除
  2. 塘人完全地無睇過渣打呢隻股,只記得仲係香港二十幾年前樓下有一間,不過執咗之後就無乜點見過呢間銀行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資有咁多選擇,各師各法,渣打在香港慢慢縮緊

      刪除
  3. 供股對投資者可能有一定的心理壓力,但經歷過風高浪急的,自然更會駕馭機會,謹祝醉心兄及價值兄一切順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,Cherry。「檢討自己,不怪運氣」是我經常做的。以現時計,不得不承認年多前投資渣打十分失敗。

      刪除
  4. 這股我也未有研究,自認不能看懂這大盤生意。。 但我個人是喜歡買大眾完全不看好的股票的。  人棄我取,大概也與心理學有關,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時市值小的公司也不失為好的投資項目,只是波幅可能較大。我也喜歡人棄我取,但不要盲目去做,垃圾堆中垃圾始終是大多數 :)

      刪除
  5. 我們都知道市場瞬息萬變,營商環境十年河東、十年河西,我反而看重這間公司的公司架構與文化,大股東與小股東利益是否一致,這間公司能否在逆境中守得住,之後東山再起等。
    現在很多人看淡傳統銀行業,Fintech將會取以代之,我並不同意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作為渣打股東,我也期待著她東山再起的一天。至少,她有努力在改革,而我是認同這些方向的。

      刪除