恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年10月13日 星期四

清蟹股增加現金

呢兩日忍痛清理了一些走勢及前景麻麻的「蟹股」,整理組合之餘增加現金,等待機會再入市:

世茂房地產 (-25%)
買入@$16.5 / 10.5, 賣出@10.1

賣出原因: 貪高息及入場費便宜的二線內房,另負債較其他公司較少,派息亦OK。但2015-2016內地樓市爆升都未有受惠,業績亦沒有大增長,股價更加係唔識郁。有見內地樓市過熱及越來越收緊的政策下,暫時對內房股沒甚信心,套現等機會為上。


聯控集團 (-54%)
買入@$42, 賣出@$19.2

賣出原因: 手痕抽新股之禍...上市後不斷下跌,跌幅驚人又無起色,加上旗下主要公司聯想都自身難保,前景黯淡。雖然銀碼不大,但套現再另找機會好過長擺變廢紙。


小弟向來是明燈,奉勸各位讀者當反面教材看看就好。

27 則留言:

  1. 無人預咗買入股票之後會跌嘅,最緊要唔好修到本,遲早會成嬴家:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢1-2年股票成績真係麻麻,唯有繼續努力工作儲返返來啦

      刪除
  2. 祝醉心兄下次找到更佳的投資機會,不要心急!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,有耐性同有彈藥真係好重要,上年就係太心急搞到無晒cash喺今年年頭入市,而家回看好明顯錯失咗個低價買入機會

      刪除
  3. 清蟹貨是成熟投資者的正確做法,但執行起來並不容易.我自己都常做吾到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩隻算係小蟹,佔組合唔多。我都仲有兩隻大蟹未清...哈哈...清貨時同大家再分享。

      刪除
  4. 我同意入優質股重要性,起碼其前景好坐艇比較落後冇前景股好

    回覆刪除
    回覆
    1. 買入時梗係覺得隻股前景好...但股價係咁跌又跑輸比同業就真係要擘大眼睇下,唔好自欺欺人喇

      刪除
    2. 所以要克服要蝕$心理因素都唔易,我打算想賣走互太,等中電到自己合理價去入,因為公用股點都抗跌力強D

      刪除
    3. 兩隻都無乜留意, 互太蝕緊所以唔願賣走? 如果繼續持有互太又會唔會有其他資金買中電?

      個人愚見,如果換馬的話即賣即買比較簡單。如果唔係即時換,係希望「等」另一隻跌先換的話,用「換馬」角度去分析係跳咗Step。因為牽涉到要「等」既時間,成件事已經複雜咗,風險我覺得係有增加咗。

      詳細去睇整個心路歷程應該有呢3大關口要過:
      1. 賣出增持現金
      2. HOLD現金等機會
      3. 機會到,用現金入市

      小心賣出之後身痕。

      刪除
  5. 我同意入優質股重要性,起碼其前景好坐艇比較落後冇前景股好

    回覆刪除
  6. 加油! blog界見自己隻股大升就四圍吹既人好多, 好似醉心坦白share既人真係好少. 值得欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話唔埋我都係吹下自己蝕架咋。當提下大家望住自己既明星股之餘,唔好俾勝利沖昏頭腦,睇下倉入面有咩蟹貨啦。

      刪除
  7. 能夠忍痛賣走蟹股真係唔容易,不過既然唔睇好前景,套現返d錢再投資好過繼續錯落去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..明知無前途, 繼續磨爛蓆, 仲衰過賭大細..繼續坐落去難聽D講係想博等奇蹟出現咋..

      好似隻聯控咁要升返一倍先打個和....唔係無可能...機會細D 咯

      刪除
  8. 同路人,上星期都沽左隻細蟹,抽新股抽返黎嘅6886!

    回覆刪除
  9. 熷加流動性,等機會買入其他好野吧

    回覆刪除
  10. 每個人都有買錯時候,懂汰弱留強已比長揸殘股聰明得多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望自己唔係「坐這山、望那山」..

      刪除