恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年6月21日 星期二

沽出兩手iBond 2016

今日開市沽咗兩手iBond 2016-2019 (4231),作價$10,377。有趣的是,我發現上年的iBond 2015-2018 (4228) 價錢更高,居然賣到$10,417,一於沽埋佢,還下債先。大家不妨留意下iBond 2015交易價!

未知是因為用銀行牌更較低抑或是暗盤價更高,大家可以參考咚兄可以賣到更好的價錢


下午補充: 早上iBond 2015-2018 (4228)似乎是有價差或有些莫名的炒作,現時價錢已回落不少。雖然只是小數目,但賺多一蚊得一蚊都係好事,尤其係我呢類蚊型資金投資者,一分一毫可不是小數目呢。暫時看來早上賣出4228的決定是對的 :)





9 則留言:

  1. 我比你賣貴 $1,兩手共賺約 $755,哈哈。中銀食水深到阿媽都唔認得……

    回覆刪除
    回覆
    1. 中銀呀,上年都有 $4.5 賺,今年得 $3.XX ……

      刪除
    2. 我都係中銀買,不過我多持至到期。

      刪除
    3. 名義上零手續費,實質賣價折讓已抽你水,哈哈,唯有持有至到期才可以避免被抽水了。

      刪除
    4. 其實如果有更好的投資選擇,沽左ibond、被扣少少手續費是可以接受的:)

      刪除
    5. 呵呵,雲地兄,我都用中銀賣到776。2個戶口共1552,正!

      刪除
  2. 而家中午時段103。5!
    不過成交量奇低,可能好多人變長渣了。

    回覆刪除