恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年6月27日 星期一

廢青Board聚系列

純吹水、零分享、零得著,仲會識到損友,兒童不宜。

講下廢話,玩下GAME,互相認識下,咁就一晚。噢! 仲要自己真金白銀俾錢埋單,絕對無錢收返,女仔都係AA制。咁廢既Board聚我都無謂TAG另外兩位廢青喇,有心人就自己追下POST。 XD


介紹下今次玩咗兩隻GAME:


1. 雞同鴨搶


背景:飾演農場主人,餵飽你手上為食的動物,食得越滯越高分。

花絮1:話說太耐無玩,睇RULES都搞咗一輪。聚會前無做功課,準備不足,失敗。

花絮2:遊戲滲透著分散風險與及與對手博奕的各種計算,但大家都掛住吹水,完全無入到正題,非常失敗。

花絮3:玩到一半仲掛住吹水吹到停晒手,爛尾!失敗中的失敗。



2. BLOCKUS – TRIGON


背景:類似波子棋遊戲。玩法如棋名,實行BLOCK……你。其實係要盡可能將手上方塊按規則放到棋盤上,完成度越高者勝。

花絮1:見大家咁鍾意吹水,諗住揀隻唔使用腦,輕鬆玩,點知玩玩下認真咗,集中到連吹水都暫停,靜晒。違背咗開GAME目標,失敗。

花絮2:最後一局居然和氣收場,不分勝負,失敗中的失敗。


如果睇完上面的慘況,你都居然唔識死,有興趣報名的話,歡迎你留個言加入我地,不過咁廢既聚會真係唔知仲有無下次囉。

22 則留言:

  1. 希望仲有下次啦。

    (可否讓我轉載?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以,你自己寫啦! (講笑mode)

      當然可以 (認真mode)

      刪除
  2. 呵呵你仲乜咁樣抽大師水呀~另外我都唔算"女仔"啦,係"大嬸"至啱,所以AA好正常呀XDD

    其實我猜部分blog友是想匿名的,但當然多些人參加是好事=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係"大嬸",咁我咪變"阿公"?

      刪除
    2. //呵呵你仲乜咁樣抽大師水呀~//

      言者無心, 聽者有意? 我都係講返當晚發生咩事咋

      //另外我都唔算"女仔"啦,係"大嬸"至啱,所以AA好正常呀XDD//
      //你係"大嬸",咁我咪變"阿公"?//

      唉..狸貓兄, 我地一齊中槍了, 哈哈, 下次識做啦

      刪除
    3. 呵呵我講下笑啫~又不是收$的投資course,大家不用太認真呢=)

      刪除
    4. // 我地一齊中槍了, 哈哈, 下次識做啦//

      後知後覺,我識做了,若我忘了,請提醒我 =P

      刪除
  3. 單方面報道唔夠全面,強烈要求參加者一人寫一篇(或N篇)。呵呵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇! 咁容乜易引起筆戰, 池兄分明俾個陷阱我踩 :P

      刪除
  4. 仲差一篇從女性角度出發。

    回覆刪除
    回覆
    1. 期待NICE得嚟詞鋒又銳利既靚女分享 (逃~)

      刪除
    2. 哈過獎了~其實你和太子兄都寫得很充實齊全,我没什麼好補充的=) 如果要我再爆料,我怕因為詞鋒太"銳利",聽日已經被hack咗個account了=P

      刪除
    3. 我要寫的board game文就先賒住吧,下次聚會後補番(無限補時?!) ^_^

      刪除
    4. 其實又真係無乜好寫..OK, 補下時先, 哈哈

      刪除
  5. 我想報名加入,我都好鍾意玩呢d games不過無人陪我玩。下次可以預埋我嗎?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 塘兄貴人事忙 :O 可能要同你玩視像Periscope

      刪除
  7. 下次預埋我呢位大叔!~~~~

    回覆刪除