恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2020年1月2日 星期四

2019年回顧

今年出文甚少,簡單做個回顧留個紀錄。

<Blog>
呢兩年好少出文...一來自己無乜料好寫;二來工作上已經常要「作文」,返工已經寫到攰爆;三來少咗上Blogger流連,睇Blog友既文同留言都甚少。

下年定個目標每月出一篇update下近況吧!

免費寫好文的Blogger買少見少,大家多多留言、俾Like、Share、買書等方式支持下啦!唔好淨係做CD-ROM呀!



<投資>
[方向]
1. 減中港股,增加美股。美股不停升真係好難搵位入貨....
2. 建立固定收益產品組合: 包括優先股、ETD、企業債等。

[回報]
仲未計,以前每月埋數update,今年超級勁懶。拉勻我估平手吧,無乜大上落。

[個股] 幾個擦肩而過的獲利機會:
1. 年頭放走了石藥
2. HKTV未能把握到高位$4樓上出貨。
3. 比亞迪電子不夠耐性坐貨


<事業>
摸索了作為Slash的一段時間,多了對工作及時間的自主權,在可見將來Full-time job只會越來越少,Slash成為主流工作模式相信會喺我退休前出現。讓自己早點投入Slash族,不斷學習,增加employability會是好事。

陪伴家人及自己Hea的時間亦多了,平日可以送完囡囡返學去做下Gym然後先開工,真心爽皮。自由換來的代價是收入的不確定及不穩定性。

2019仍在摸索Slash的工作方向及模式,似有還無,感覺還是有點「虛」,跟打死一份工的形式及感受截然不同,當中有苦有樂吧。2020要繼續發展自己的Business Model。又跟朋友開始了一門蝕本生意,十分好玩又有滿足感,雖然未賺到錢,但我相信係有市場價值。


<家庭>
轉眼間女兒上學了。頭一個月雖然沒有太多哭鬧,但到學校門口總要抱到實,不願落地入校門。到而家會自己背著書包行入學校,返到屋企會講掛住學校、掛住老師,又經常分享學校發生的事情。感覺她真的長大了很多,很快會有自己的一大片天地了。爸爸真的十分不捨,希望多陪伴跟抱抱她。再過一陣子,她就不要我陪,不要我抱了...

Slash工作關係,可以抽到平日的時間同太太倆口子拍下拖,絕對是件幸福的事。

2020年,期待小女兒的到來,讓這個家更幸福更熱鬧。

=============

今年最大的學習是Gain & Loss。有失亦有得。擁抱得到的,捨棄失去的。

失去的可能很苦痛,但得到的也會很甘甜。

12 則留言:

  1. 恭喜再成爲爸爸,祝醉心兄2020投資順利!

    回覆刪除
  2. 恭喜心兄在事業上有不錯的轉變,祝2020順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 符符碌碌叫做搵到餐晏仔開飯, 新年快樂!

      刪除
  3. 再成為爸爸? 恭喜!

    祝工作生活順利! (其實我唔知咩叫slash..)

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah, 又多個前世情人, 呵呵! Joseph 2019 大豐收呢! 祝你2020睇中更多潛力股

      刪除
  4. 恭喜醉心兄,祝新一年得到更多想要的東西

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Mike兄, 我都好羨慕你做咗幾個月全職爸爸啊...(心思思想效法下你呢)

      刪除
  5. 醉心兄都有買美股?以後一齊多D交流吓啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係識個公司名...亂買架咋....

      刪除
  6. 恭喜醉心兄,祝2020繼續家庭幸福,投資順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 風兄大家咁話! 最緊要家庭生活開心呢

      刪除