恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2019年10月25日 星期五

大開眼界的懶系投資法


懶系投資法...啱晒繁忙的香港人

書名非常吸晴...但望一望價錢!哇,要成$198....如果唔係一早認識風兄,我喺書局見到應該唔會買囉,內容仲要咁「有料」,打完書釘好似食滯咗咁,消化唔到內容。

接觸投資以來,只識買股同樓兩樣最多人講既目標。閒置現金放喺按揭高息戶口又得兩厘幾回報,只可話聊勝於無。加碼落股票、樓,卻怕風險同波幅太大。如果可以將呢部份閒置現金稍為增加少少風險 (唔係買股同樓),提升到有5厘以上回報就好喇!

記得某本書 (好似係Intelligent Investor) 有提過,因應市況投資者應該調整自己的組合,Rebalance股票/債券比例,但得個香港銀行戶口,又唔係有幾球嘢既特選客戶,點買到債券呢? 幸運地,呢兩三年間blogger介紹咗好多固定收益投資,如: 優先股、債、ETD等...自己亦開了個ib戶口,漸漸發現香港投資市場外有更多不同的選擇。雖然一直都想將固定收益投資加入個組合當中,奈何五花八門,睇到眼花,加上自己都係超級「懶」,逐篇blog搵嚟睇都幾花時間同精神...

所以遲遲未有行動買優先股、債、ETD......直到..........

純粹出於支持之下...一時衝動買咗風兄本「懶系投資法」,發覺真係好實用,可以跟住一步步買到唔同既固定收益產品!下面係我總結咗本書其中一章教既債券分析方法:

懶系投資法 - 債券分析 Step 1: 了解公司業務 Step 2: 檢查公司本身的評級 Step 3: 檢查公司股價與派息 Step 4: 檢查財務報表 Step 5: 搜尋公司新聞

淨係睇上面5個steps當然好空泛,因為每個Step既實際操作喺本書入面介紹嘛!我用$198買返嚟,梗係唔show晒俾你睇啦!(哈哈) 本書Show晒俾你知去邊個網站,Search乜嘢類型資料,完全係一本工具書,真係一書在手,天下我有,用嚟查資料勁齊勁方便呀!

近期美國減息,固定收益產品價格應該會回落,又係收集既好時機呢!
(更正: 小弟概念錯了,減息 > 債價會升,多謝Yan及風兄留言指正) 我都係返去溫下風兄本書先...

早前第一版已賣斷市,有好多朋友想賣都搵唔到呢,
剛剛加印第二版,大家唔好錯過喇!

8 則留言:

  1. 我都係喺各位 blogger 介紹下先知原來唔係尊貴客戶的我地都可以低息孖展(甚至好似報紙講咁,借日元買美元資產)再買債券。相比之下,我地一般只知道股樓,眼光實在太淺了。

    對最後一句有少少補充。一般而言,減息係會令債券價格「上升」。例如同樣一隻5% 的債券,如果銀行利息都有5% 咁無乜人會買;但如果銀行減息減到2%,咁因為債券比銀行利息高唔少,所以就多左人買,自然會搶高個價。而家唔少債價已經相當高,要花多D 心機先搵到啱自己的債券呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝yan補充.. 多多交流買債心得!

      開咗債券呢度門真係發現新大陸一樣

      刪除
  2. 風兄新書造福人群丶絕對是年度之選👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 實至名歸👍 重點係夠實用, 可以跟住做

      刪除
  3. 多謝醉心兄推介,愧不敢當。
    偷偷地話你知,價錢咁Set係專登嘅,一則我有信心對得起呢個價,二則我想真係有心去學固定收益資產嘅人先去買,而唔係攞返去墊枱,三則同期某教人分析財報嘅投資書都可賣到超過二百元...
    另外,減息其實會令固定收益產品價格上升,因為大家都係參照美國國債息率,息率減,價格上。

    回覆刪除
  4. 看一看電子電試讀板再決定

    回覆刪除
    回覆
    1. 電子板之前見google $138, 迎新仲可以減$30 e-book coupon.

      刪除