恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2017年7月5日 星期三

人生 (上)


我太太係一個較為現實的人,早兩日玩PS4我話要儲獎盃,佢就面帶不爽,然後問:「儲黎有咩用?關咗機咪又係乜都無」。嗰下我呆一呆,霎時間唔知點駁佢,亦唔想駁佢,因為佢講呢句重點係唔LIKE我打機 :P 其實全世界女人都係唔鍾意男人打機架啦,都唔係咩新鮮事!

點知更精彩既係…過咗一排,我買咗隻叫Overcooked既Game同佢一齊玩,一隻簡化版多人合作的Cooking Mama,邀請佢玩咗幾關之後,佢之後竟然主動叫我開機同佢玩,仲話要一齊儲齊啲獎盃!

係呢?儲獎盃有乜用呢?爽!開心囉!又唔使下下換到錢或換到咩實質嘢先會「開心」既,有時開心就係簡簡單單花啲時間做下無謂嘢囉!

係呀,打機/玩遊戲關咗機就乜都無。咁拉遠少少睇,其實做人都好無謂,可以無限放大為以下例子:讀書成績好又點?出黎做嘢唔一定人工高;打波叻又點?離開球場咪又係普通人;搵到錢又點?銀行戶口多幾個零得你自己知啫;高薪厚職又點?退咗休識你老鼠。

而最終極既例子係…人終有一死。走嗰日咪同關機一樣囉,咪又係乜都帶唔走,咁成世人流流長真係乜都唔使做啦!哈哈!XD 下次我要記得咁樣反駁下我老婆睇下佢有咩反應先!

下篇再繼續探討...人生。

#扮小學雞玩hashtag
#下集唔知幾時出
#成日爛尾
#點解blogspot無hashtag

18 則留言:

  1. 咁答老婆會死架喎....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 順便投稿去「十萬個激嬲女友」專頁,表現「花式自殺」...

      刪除
  2. 她日日睡著你身邊,你日日都吃她造的飯餸,我勸你寧願得罰梁振英,都吾好得罪老婆

    回覆刪除
    回覆
    1. Billy兄的經驗之談我會記住的! :D

      刪除
  3. 人生就是happy wife, happy life... 共勉之

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都係大大聲喺呢度講....老婆唔知

      刪除
  4. 去面書開個專頁就可以玩hashtag

    回覆刪除
    回覆
    1. 我太懶...寫文都疏,無謂搞大佢。喺度自High下,開心過就算。可能Google用Tag,唔用Hashtag

      刪除
  5. 正喎。日常小事中見哲理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 心血來潮廢UP下。竟然毒到我老婆玩Game呢下實在太High,簡直係一個成就,絕對要寫篇文留念。

      刪除
  6. 醉心兄哩篇文很有啓發性,「有時開心就係簡簡單單花啲時間做下無謂嘢囉」完全同意,留名埋睇人生(下」) XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes! 對有D人黎講,可能最開心既回憶係搵錢 / 升職 / 加人工等,但對我黎講,最最最最開心既一D片段係做過既一堆低能嘢...諗返都忍唔住狂笑

      刪除
  7. 此篇甚有莊周夢蝶之意,人生原本就係個過程,萬般帶不走,過程開心咪得囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 夢一場,因為寫BLOG識到大家都係很特別的緣份

      刪除
  8. 事實也如此,人可控制的事也只有2/3成,其他也是隨緣。。。很多事也取決於你心態,會否享樂去取捨本來萬般帶不走的東西。。。

    回覆刪除
  9. 至少條路點走自己可以選擇,結果如何就隨緣吧 =)

    回覆刪除