恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年5月26日 星期四

小茶飯系列 銀行開戶篇 (搵兩啖飯食下都咁難!)



話說小茶飯要收錢開票等當然有需要用到公司銀行戶口,於是去找銀行問問怎樣申請,始終長遠計,都一定要有個銀行戶口既。最基本的BR、CI、身份證明文件等備齊後就去各間銀行出發!


第一站:美帝銀行
一入門口已經被一名"sales"職員攔住,問完一大輪後表示唔接受新公司申請,叫我去其他銀行儲夠兩年經驗值先返來,果然有美帝風範。


第二站:散戶愛股1
一入門口聽到職員係以普通話傾計,好彩坐低講廣東話佢都好流利。可惜佢間分行唔做公司戶口,轉介我要去返中小企服務分行先開到戶口,要搭幾個MTR站...咁梗係下次先去啦。


第三站:散戶愛股2
因為之前幫襯過佢,所以搵個老友問一問,不過老友都無情講......要有介紹信先有得傾。


最後一站:國家銀行 & 大海銀行
可能是同集團的緣故,兩間條件一樣,感覺亦較為寬鬆,申請要等一個月左右,希望成功批核,「我都係想開個戶口,搵兩啖飯食下啫」。


獅子銀行預咗佢批唔到所以直接跳過了,看情況要做多兩手準備,繼續努力問多幾間先。


可能坊間太多中小企都好古惑,所以銀行戒心好重,每次入到去都覺得自己好似見工咁。我都明白銀行要符合好多規定,要較為小心保守,但申請個戶口都困難重重,難道初創企業只可以用現金交收?相對之下,申請BR、CI實在太簡單容易。 (雖然自己都曾經蝦碌搞咗一大輪,但起碼係自己能力控制範圍之內可解決)

10 則留言:

  1. 我以前開公司是去會計師樓一條龍辦理,連開恆生商業戶口也是由他們轉介,所以過程很順利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比錢的確解決到唔少問題,嘗試一手一腳自己處理又有另一番體會。

      刪除
  2. 去痕身啦,完全冇阻滯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝兩位建議,一於身痕去試試佢。

      刪除
  3. 醉心兄加油好運呢,你所遇到的問題,此blog亦有提及:

    charblogger.blogspot.hk/2016/04/blog-post.html?m=1

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Cherry分享, 講開我又記得國家銀行有問我地址係住宅/工廈定商廈, 如果係住宅地址可能佢已經reject咗我。

      最新消息, 早幾日收到國家銀行通知應該OK :)

      而家咁多網店無實體舖, 政府同銀行應該傾下, 支持下D小本經營既店啦!

      刪除
    2. 恭喜哂醉心兄!祝你的小茶飯早日變大茶飯=)

      刪除
    3. 多謝Cherry,暫時發下夢先

      刪除
  4. 算吧,或許到其他國家去開會無咁嬲死

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔重山唔會好麻煩嗎? (小生意計)

      刪除