恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2018年8月13日 星期一

MIP Refund 申請按揭保費退回

買咗層樓2年,過咗罰息期立即搞轉按賺回贈。而除咗回贈外,3年內甩按保仲可以申請MIP Refund。以買入時樓價300萬樓,借9成為例,最少可以回返萬幾蚊架。上網搵咗一輪都無資料講點樣申請,就連香港按揭證券有限公司都無....

For有相同需要既朋友,唔使周圍搵得咁辛苦,呢度就俾個懶人包大家參考啦!

首先你要符合以下條件:
1. 好幸運可以唔使補錢由9成轉到6成按 (要補錢就咪搞咁多嘢啦!)
2. 兩年內轉按退25%保費 / 三年內轉按退15%保費

註1: 如果只係爭少少,補錢轉6成按,賺返回贈同退保費可能都有賺的,詳情自己計數吧。
註2: 兩年退25%根本係廢,未過罰息期,俾銀行罰1%樓價仲要嘔突,所以唯一機會係第2-第3年申請退返15%,過咗第3年就無得退了!!

做法其實好簡單...
1. 寫封退MIP既申請信 (要自己作,詳情問返原按揭銀行,我個律師幫我作埋)
2. 將封申請信正本交返去原按揭銀行
3. 等大約一個月錢就到戶口了

**唔需要自己搵香港按揭證券有限公司搞

希望幫到有需要既朋友啦!

沒有留言:

張貼留言