恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2018年8月3日 星期五

跌到有啲肉赤 (隨筆)

隨筆....組織好鬆散,大家當日記咁睇吓算啦。

今年工作成日要作文,無乜心計再喺Blog作文,抱歉了。好耐無更新,簡單地我手寫我心。
==========================
磨吓磨吓...股市由年頭GOGOGO嘅33,000點跌到28,000,中間溝貨博反彈應該蟹咗唔少人 (P.S. 我都有份 You are not alone)

尋日再跌600幾點,開始感覺到市況真係有「淡」同「絕望」嘅感覺,但個人直覺仲要陰乾下個市先會見底。彈下跌下,大概要半年到一年時間吧。(靠估無痛苦) 買賣自己負責吧,切忌跟風!!個人經驗,跟風瀨嘢機率甚高。

根據往績,到我想清倉之日就係谷底之時。而家咩心情? 仲係想溝貨博反彈....咁推測落去,即係有排跌。大家不妨參考下我呢盞明燈準唔準。
===========================
入唔入市? 個心十五十六。趁呢個機會睇返舊文,回顧下自己心態。

發現又再一次重複犯錯,年頭高位無好好減持再等機會。但另一方面亦證明,嘗試去time the market係十分困難並且要有相當運氣。幸運嘅係,做完轉按又有一舊錢返嚟,而更重要嘅係,今年穩定嘅主動收入又增加不少。
===========================
給35歲前的Blog友,事業正值黃金成長期,努力增加主動收入好過日日望「市」打卦,唔好俾班「少年財演」嘅「財務自由」假願景塗毒心靈。後生開始學習理財係重要,但無需過於投入,反正可投資嘅本金不多。(P.S. 有父幹或廿幾歲年薪過百萬另計)。

24-35,你嘅人生目標應該係為事業打拼,為愛情奮戰。談退休? 少年你太年輕,除非你甘願做廢青。
===========================
高位低位? 從來Anchor位不斷改變。所謂今日高位,明日低位。反之亦然。估中,咪叻仔。估錯,咪傻仔。

此文提醒自己,嚟緊呢個浪,唔好再靠估。做好資產配置,攻守兼備,不要清倉,亦不要滿倉。成手CASH唔知有乜用,耗盡CASH流失機會又好揼春。

打好份工,繼續用主動收入泵大資產,永遠留一手「守株待兔」。食好瞓好,好好享受工作同生活樂趣。

2018下半年,升固欣然,跌亦可喜。

http://psyinvest.blogspot.com/2016/12/blog-post.html
===========================
最後送個我嘅Watchlist俾大家 (請自行做功課及分析,最好俾返我抄功課)


1. 周大福
2. 比亞迪電子
3. 長江基建
4. 南方A50

Bonds
1. 抄風兄個List XD  (credit: http://laxinvest.blogspot.com/2018/07/ib2018.html)


1. 換大兩房/三房單位...(發下夢...要大跌先有機會)

26 則留言:

  1. 呢一刻無乜人清倉,起碼有半年比我地密密收集。

    回覆刪除
  2. Among the abovementioned stocks and at present market conditions, I think 1038.HK is the best.

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 1038有樣重大風險因素....太多BLOGGER推介同入貨!

      刪除
    2. 1038去50蚊我才出偵測兵,有5里息。

      我計過10年內漸進增長應該可以去到10里股。

      同系1113和1號潛力也不能忽視。

      我同意1038太多散戶進貨,但大戶似乎出走。

      刪除
    3. 呢兩日咁睇,有其他跌幅更大嘅股比1038吸引呢! 5厘息嘅股已經一街都係了,大把選擇!

      而家個市咁弱...1038見$50都唔意外,希望你撈到貨啦!

      刪除
  3. 我都未到35歲,但除了股市其實可以留意其他資產類別。

    個人建議可以留意香港電訊龍頭6823觀察名單。

    例如黃金,現金「港元定期」

    今次熊市相比之前熊市跌得較慢,我相信收3里息股票人士受傷最大,溫水烹蛙。

    香港中國債券etf走勢和a股差不多就可以無視住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 6823上年買過, 今年見價好賣咗LU, 穩定收息唔錯啊, 我用778/1038代替左佢收息角色。

      黃金同現金港元定期不如泊舊錢喺mortgage link....

      A股ETF...嗯...不要問只要信..當佢mpf咁供到退休

      刪除
  4. 醉心兄,請問閣下現金水平有幾多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 約50%. 小弟個倉太細,今年仲要縮咗5-10%水...
      對比之下,主動收入對現金比例影響頗大。儲幾個月錢,現金水平又升返,除非股市爆升。

      刪除
  5. 我亦覺得未跌夠,起碼恒指仲未到好吸引水平。
    醉心兄明知我係明燈,仲推我個List出來......:O

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 睇住你個bond list, 現價平過你買入價表示暗爽 XD 不過風兄賺咗唔少息啦!

      刪除
    3. 我入貨價不嬲唔好,一入就跌,唔係點有明燈頭銜?賺息蝕價係家常便飯,哈哈。

      刪除
    4. 使出必殺技: 「無限補時」就得啦!Bond到期可以拎返足個本丫

      刪除
  6. 我第二季開始溝左好多次貨了,哈哈哈

    回覆刪除
  7. 醉心兄你好,我今年開始寫投資blog,多多指教。
    十分認同年輕人應該努力為事業打拼而不是整天談退休!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多交流。對呀,一出世就諗幾時死都幾灰。

      刪除
  8. 現在的風氣是談財務自由, 不談工作打拼, 不談理想, 其實凡事都有因果, 80-90年代香港經濟旺, 人人掛住搵錢或娛樂, 近十年長期低息, 岩晒買樓收租一族, 而且打工仔好多都冇晒上流空間, 變相好多人講投資或財技, 無論經濟定政治都有cycle, 下一個cycle睇下可以點玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. Joseph兄視野好宏觀! 謝謝分享。

      十分認同社會風氣影響。唯有擺脫主流硬膠思想先可以奪回自己嘅人生。喺香港有太多「舖好嘅路」,做乜都俾人指指點點。讀書要讀完大學、打機無出色、三十歲要結婚買樓生仔....下刪一千字

      無主見,跟人行,好易俾人點到頭暈轉向。

      刪除
  9. 同意無錢應該投資事業,再投資自己,最後有閒錢先去投資股市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有更重要的: 投資家人、投資朋友、投資健康

      刪除
  10. 有計劃、有能力、知道自己想要咩ge,就跟自己一套盡力去做。

    唔信自己或者根本唔知自己想點ge,搵錢囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似R兄咁有計劃有能力將移民計劃一步步實行,過自己想要嘅生活! 正呀~!

      刪除