恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年3月23日 星期三

渣打華麗轉身?



話說我Banking一路都好少用渣打,因為其分行不多,又似匯豐、中銀咁要有一個戶口傍身,方便Transfer錢銀。早兩年甚至連細細個時憑籍903演唱會同叱咤飛曾經風靡一時的「Manhattan Card」都Cut埋。從此無再做渣打客仔,但唔知痴咗邊條根,居然見佢跌咗少少就衝咗去做股東,諗返都覺得搞笑。

渣打股價繼續低迷,但近幾個月,渣打有兩件事又吸引到我想選用佢既服務,話唔定業績可以嚟個華麗轉身?

一、大約2015年尾時買樓,當然要四出搵下銀行做按揭,其中一間搵咗渣打,因為聽聞OFFER唔錯。比較之後,回贈的確吸引,但麻煩在要有人做 "referral"。相信大家都唔難知道,身邊要搵個有渣打戶口既親朋戚友係幾咁難,最後因為呢個原因無入紙。但故事未完.......過咗一個月左右,大約係2016年頭,渣打個姐姐仔打返比我,話而家有新Plan,回贈多咗,仲唔使 "referral" 添!可惜遲咗少少啦...簽咗其他銀行,如果早一兩個星期我都真係會揀返你。

去到近期東亞帶頭減咗樓按做H+1.6%,渣打都好快地已經跟咗。不過壞消息係,我立刻應一應被打臉,啱啱供咗一期既H+1.7%就咁蝕咗0.1%息。


二、呢個比較近期啲,渣打頗高調地推出一系列新廣告,仲搵埋Sammi做代言人。以下優惠都幾吸引:

迎新禮遇 HK$0.5 = 1
憑指定銀行產品/服務,每月賺取高達3,500 / 490。

「Banking都賺里數」又真係幾創新同有賣點,作為股東都有返啲希望,即管睇睇年尾埋單呢個Campaign既回報如何吧。


13 則留言:

  1. 我對渣打印象也麻麻,看看後續發展如何吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港市場計,面對日益加劇的內銀競爭,生意難做呢~

      刪除
  2. 我用佢張1%消費現金回贈信用卡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似唔錯,等我都睇下先。呢個POST引出好多渣打客戶分享。

      刪除
  3. 用緊渣打出糧, 貪佢轉賬到其他本地銀行唔收CHARGE! 亦都用緊佢1% 消費現金回贈信用卡! 另外用佢地服務都有信用卡積分儲, 隔幾個月就儲夠$100 SHELL COUPON, 都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出糧我之前都用過一排,用用下有最低結餘要求我就CUT左,而家轉左CITIBANK出糧。

      刪除
  4. 真係冇乜用過渣打...印象中佢同citibank一樣,較少港人在這裏開存款戶口~

    回覆刪除
    回覆
    1. 純非正式統計,HSBC、恒生、中銀應該是最Popular

      刪除
  5. 渣打按揭服務的確比不少銀行優勝,所以我幾年前亦選擇用她的服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾年應該唔錯,而家已經少咗人用,因為佢H按高息戶口計息方法不利於報稅喔~

      刪除
    2. 仲有佢個H係比HSBC略高(2間都有用!!)

      刪除
  6. 這是我的投資日誌,望能多多交流:)
    http://macaukevin.blogspot.com

    回覆刪除
  7. 我及太太都有用渣打的360卡(好多時做超市500減50)、恒生ENJOY(3/13/23超市95折)、中銀人仔卡(找淘寶數)~~~HSBC CUT左冇咩實際用途

    回覆刪除