恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年1月18日 星期一

MPF轉基金

今日全數將國企及港股主題的基金換成恒指基金,節省大約1%的基金開支!

組合中尚餘少量亞太股票基金,暫以不變應萬變,將視乎情況稍後再處理。

11 則留言:

  1. 我mpf一向都是100%恆指基金,當是昂貴版盈富基金,不過因為沒有換馬而失去了4月以來的全部升幅...

    經一事,蔡一智啊。

    回覆刪除
  2. 轉換目的是省成本?
    抑或增成份股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 純綷為咗慳成本,以前未有恒指基金要硬食高昂基金開支。恒指基金係近兩年推出,持股同國企/港股類基金大致相同,轉換過去後資產值分別不大。貴買貴賣,平買平賣,睇返過往6個月同1年表現,幾隻基金基本上是同步上落。

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 節省成本長遠分別很大,我都轉左MPF,減持左股票基金。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我將資金集中喺最低收費兩隻基金:一隻係恒指基金,另一隻係80%以上Cash的基金。雖然未知是否可以增加回報,但起碼一定慳咗支出先。計劃未來將會按市況調配兩邊的資金比例。

      刪除
  5. 流星早前也與醉心兄一樣,把所有本地與國企相關的MPF部分轉換至恆指基金以節省開支,如果有海外指數基金就更好了,可進一步分散風險。

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡量優化MPF組合吧~ 我也期待有海外指數基金選擇呢,現時除恒指基金外,其他都很貴。

      刪除