恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2019年7月16日 星期二

選股基本條件

趁早前清晒港股,係一個好機會俾自己冷靜諗諗資金如何分配,重新部署未來投資方向:

清倉後港股升唔少,估計約蝕價10-20%。未來除港股外,會將更大部份資金轉投到美股/債市。


雖然無仔細地統計自己成績,但根據記憶所及,簡簡單單揀一堆股,再跟從以下法則就係小弟so far回報最好既方法:

未來選股基本法則:
#1 知其業務
#2 信其前景
#3 人棄我取 (越無人提越好,包括報章, blogger)

股票 - 而家喺watchlist既有:

Netflix
Nvidia
Activision Blizzard
Google
Amazon
Dropbox
Uber
周大福
HKTV
百本醫護
大快活
雷蛇
中銀香港
長和
太古地產
新世界

債 - 暫時未有諗法...抄下功課先...

14 則留言:

  1. 和你一樣開始部署美股以及澳洲股票。
    港股方面有部分同你心水板塊吻合,不過選股不同:
    周生生,大家樂, 新鴻基/恆基, 中銀香港/恆生銀行……
    祝投資順利。

    回覆刪除
  2. 選股只是其中一個條件

    根據數年來對各散戶觀察

    1,比併毅力,併數年內業績增長而不貪小利沽出

    2,比併眼光,只有併對的才長持勝出。

    3,比併了解,如當遇上黑天鵝是否退出。這個我見得最多的是自以為自己很理解的散戶錯估形勢而浪費機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你係想講我因為近期政治環境而又買又賣的話, 請見上個post.

      回應你以上三點:
      論毅力-不貪小利沽出, 但你唔會知眼前係小利或大利, 鎖定利潤, 轉倉都係一種策略, 死抱一個組合你就放棄咗散戶轉身快既優勢

      論眼光-我真係唔敢講自己眼光獨到, 所以千祈唔好跟, 做明燈就有我份. 另外, 坊間好多人將一時好運誤當自己有眼光, (例如: All-in買中十倍股, 一開二, 二開四, 四開八食正樓市升浪) 自己睇路。

      論了解-上班一族最了解應該係自己份工。環球經濟, 政治環境複雜到有邊個地球人可以充份了解? 資金少, 後生盡地一煲輸咗咪重頭嚟過, 係無問題架。浪費機會 vs 保本穩定, 唔同年紀唔同資金level需要有唔同選擇囉

      刪除
    2. 我覺得你的風格最值得參考對象是飛鳥兄,攻守有度之餘留下現金在牛熊獲利。



      刪除
    3. 謝謝AK兄推介, 飛鳥兄絕對係我十分佩服的blogger之一, 佢投資成績亦有目共睹

      刪除
  3. 回覆
    1. 面皮厚呢? 我咁既成績都寫下blog分享, 都有幾分厚掛 XD

      刪除
    2. 三人行必有我師行,觀察各人組合操盤是最佳進步方法。

      刪除
  4. 你列出的這些美股,好多隻都無派息或派都好少,賣點係高增長。但買咁多這些股,會唔會係有點太進取?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知美股有邊啲高息? 求抄功課

      如果用股票收息, 暫時只識港股.

      美股方面睇咗兩隻債ETF收息用: HYG / LQD

      刪除
  5. 醉心兄

    請教一下,如果想了解「群眾心理學」除了「烏合之眾」外,還有沒有其他好書推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下呢個Keyword搵書 "Social Psychology 社會心理學"。

      較Layman 的書最貼地一定係Richard Thaler/Daniel Kahneman的Thinking Fast and Slow, 雖然唔係主打Social Psy, 但部份內容同群體都有很大關係

      刪除