恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2017年2月17日 星期五

992聯想業績

自己992無貨,不過上年都心郁郁見佢低到咁殘諗過入少少。近期睇到有啲Blog友既文之後令我又對佢又有啲好奇,睇下佢份業績,當做吓功課又練習下睇年報都好。

一路睇業績時,我心入面會問一些問題,希望從中找到答案。下面同大家分享一下我既思路:

Q1.今年賺錢係咪生意好咗? 
睇返收入比上年仲少咗,即係生意仲差咗。

Q2.承上題,生意差咗點解比上年賺錢? 
因為今年經營費用大減13億美元

Q3.點解經營費用可以減咁多? 
上年重組6億,存貨報廢3億,今年無呢兩條數。即係其他地方仲慳咗4億

Q4.有咩地方慳咗4億? 係咪節省成本或提升效率?
行政費用! 慳咗3億 ==> 因為裁員! 少咗人做嘢 => 生意差 => 惡性循環開始?!

Q5.會唔會買入992?
唔買...衰股可以一沉百踩。Esprit、渣打、利豐,前車可鑑。博跌緊既業績反彈不如過大海賭大細。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 市場上有大把選擇,無須以身犯險

      刪除
  2. 多謝分享,以為見底添,聯想前景差,本業不斷萎縮

    G

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係估咋,可能真係見底呢。正如G兄所講,PC越嚟越少人買,做到一哥都只係食老本。要轉型? PC佔生意額咁大,長路漫漫...

      刪除
  3. 哈哈。二十奔騰三十日立四十正大五十微軟六十松下七十聯想,過多幾十年先諗啦。

    回覆刪除
  4. 以前8蚊曾買賣過, 不過而家真係唔敢買, 不敢相信奇蹟會再次發生係呢間公司上

    回覆刪除
    回覆
    1. 聯想有發生過奇蹟? 我都無乜研究呢

      刪除