恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年12月14日 星期三

忍手

無現金喺手時乜都唔使諗,齋睇!有現金喺手就面對好多選擇,睇睇下就好易心急,怕蝕底賺少咗,結果狗衝買咗嘢。結果係點?咪一手蟹貨進退兩難咯。散戶如我經常面對這種困境。借此為鑑,近排又手痕,寫篇文提自己記得要「百忍成金」。

回顧今年,年頭是大好的入貨時機,但往往只能後知後覺。年頭恒指大約18,000點時,合上眼隨便買,現時都賺兩三成。可惜,上年在初期下跌時太急進買入,鎖死了現金,18,000點得個睇字。

如果有時光機就發達喇......哈哈。不過,歷史總是不斷重複的。我會否重複犯錯?

現時恒指在22,000-23,000點徘徊,唔上唔落。今年中間有買有賣,倉值大致持平,沒有過量買入。5月還清P-Loan後,加上收入增加,到年尾手頭現金頗充裕。所謂錢多就身痕,又心思思想入貨。現時港股唔上唔落,市況平穩,而家買分分鐘又有排蟹。

今次要記住上年的教訓,一字記之曰:「忍」


忍手好過買完貨至斬

15 則留言:

  1. 忍左怕唔怕又走左寶? 呵呵XD

    回覆刪除
  2. 哈哈,所以我現在大多買完就不再看報價 app ,免得自己胡思亂想。

    回覆刪除
  3. 哈哈,醉心兄有心理學㡳護身,忍功自然出色:)

    回覆刪除
  4. 要忍最好就係唔好睇,哈哈

    始終好難捉底,唯有靠分段

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔睇又唔知幾時買喎...都係要望下既

      分段買都要小心太心急 :)

      刪除
  5. 放係老婆/阿媽度, 你咪無幾會身痕...買貨LAW!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱喎! 所以我有一半放咗喺聯名戶口唔郁架喇 XD

      刪除