恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年12月30日 星期五

2016投資回顧 (文短)

1. 今年比2015年埋單蝕少咗。

2. 2016年,以1月1日價位開始計,都係要蝕,衰過只係持有現金。

3. 年頭好想入貨,但手頭無乜CASH,最後唔敢用僅餘資金入貨,錯過機會。

4. 下半年好多股都回升,一路忍到手無高追,要讚下自己。

5. 無高追之餘10月/11月個別股票有 >10% 的升幅又唔夠狠止賺,而家打回原型,要鬧。(本小幾個月好彩有10%回報應該知足,繼續坐係出於貪心,心底想賺多啲)

6. 13/14年接飛刀的「收息股」頭一年派息看似好禾味,但之後減派息,股價跌,蝕息蝕價。跌咗2年,2016年終於跌唔落,提自己唔好再買「無限補時系」股票。蟹貨等適當時機逐步減持。

7. 今日終於完成轉倉到C仔銀行,減低交易成本!

8. 2017年目標: 回報唔好再見紅;繼續發展小茶飯;迎接家庭新成員 :D


最後祝大家Happy New Year~! 未來一年過得更精彩 !

2016年12月14日 星期三

忍手

無現金喺手時乜都唔使諗,齋睇!有現金喺手就面對好多選擇,睇睇下就好易心急,怕蝕底賺少咗,結果狗衝買咗嘢。結果係點?咪一手蟹貨進退兩難咯。散戶如我經常面對這種困境。借此為鑑,近排又手痕,寫篇文提自己記得要「百忍成金」。

回顧今年,年頭是大好的入貨時機,但往往只能後知後覺。年頭恒指大約18,000點時,合上眼隨便買,現時都賺兩三成。可惜,上年在初期下跌時太急進買入,鎖死了現金,18,000點得個睇字。

如果有時光機就發達喇......哈哈。不過,歷史總是不斷重複的。我會否重複犯錯?

現時恒指在22,000-23,000點徘徊,唔上唔落。今年中間有買有賣,倉值大致持平,沒有過量買入。5月還清P-Loan後,加上收入增加,到年尾手頭現金頗充裕。所謂錢多就身痕,又心思思想入貨。現時港股唔上唔落,市況平穩,而家買分分鐘又有排蟹。

今次要記住上年的教訓,一字記之曰:「忍」


忍手好過買完貨至斬