恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年6月27日 星期一

廢青Board聚系列

純吹水、零分享、零得著,仲會識到損友,兒童不宜。

講下廢話,玩下GAME,互相認識下,咁就一晚。噢! 仲要自己真金白銀俾錢埋單,絕對無錢收返,女仔都係AA制。咁廢既Board聚我都無謂TAG另外兩位廢青喇,有心人就自己追下POST。 XD


介紹下今次玩咗兩隻GAME:


1. 雞同鴨搶


背景:飾演農場主人,餵飽你手上為食的動物,食得越滯越高分。

2016年6月23日 星期四

iBond 2016討論

雖然iBond只是雞毛蒜皮的數,但我相信賺大錢往往從搞清楚這些雞毛蒜皮的事開始。買了iBond好幾年都只是習慣放至到期,今手首次嘗試即日沽出,又因為Blog友間的討論令我好奇起來,認真比較一下不同選擇之間的利弊。

在此特別鳴謝狸貓兄寫了幾篇有關iBond的文章,並特意發文2016年的iBond (III)回應我的留言。

狸貓兄iBond系列:

2016年的iBond (III)

2016年的iBond (II)

2016年的iBond (I)

2016年6月21日 星期二

沽出兩手iBond 2016

今日開市沽咗兩手iBond 2016-2019 (4231),作價$10,377。有趣的是,我發現上年的iBond 2015-2018 (4228) 價錢更高,居然賣到$10,417,一於沽埋佢,還下債先。大家不妨留意下iBond 2015交易價!

未知是因為用銀行牌更較低抑或是暗盤價更高,大家可以參考咚兄可以賣到更好的價錢


下午補充: 早上iBond 2015-2018 (4228)似乎是有價差或有些莫名的炒作,現時價錢已回落不少。雖然只是小數目,但賺多一蚊得一蚊都係好事,尤其係我呢類蚊型資金投資者,一分一毫可不是小數目呢。暫時看來早上賣出4228的決定是對的 :)





2016年6月20日 星期一

半杯水 (下)

續半杯水 (上),媽,我好亂啊!20,000點究竟是阻力位還是支持位?

話過會用心理學分析下,呢度就分享下三個有關的心理學現象,呃下LIKE。名詞我慣用英文,請以英文版為準…輔以中文版供各位參考: 

1. 錨定效應 Anchoring

話說早幾天Haagen-Dazs有抽獎活動,有機會得到免費雪條和買一送一的coupon。第一天,中了買一送一coupon。哇!$29.9兩支喎,搶啦!立即到便利店入手了兩條,開心到暈!第二天,又中了N張買一送一coupon和免費coupon。唉,早知唔用買一送一啦,蠢到無朋友。

嗯…Haagen-Dazs買一送一喎,我覺得麻麻地啦,唔係太吸引,你買埋我嗰份。去到便利店換雪條時真係嚇親,每次都見到有人兩支、四支、六支、八支咁買!好辛苦行幾間先換到一支既買剩蔗!

成日話女人善變,原來自己都係咁,短短一天看法已經180度改變。