恒指PE及息率

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK)

2016年3月23日 星期三

渣打華麗轉身?



話說我Banking一路都好少用渣打,因為其分行不多,又似匯豐、中銀咁要有一個戶口傍身,方便Transfer錢銀。早兩年甚至連細細個時憑籍903演唱會同叱咤飛曾經風靡一時的「Manhattan Card」都Cut埋。從此無再做渣打客仔,但唔知痴咗邊條根,居然見佢跌咗少少就衝咗去做股東,諗返都覺得搞笑。

渣打股價繼續低迷,但近幾個月,渣打有兩件事又吸引到我想選用佢既服務,話唔定業績可以嚟個華麗轉身?

2016年3月14日 星期一

人機大戰



之前看標題曾經看成「機器人大戰」,哈哈,童年回憶太深刻了。

說回正題,最近一個星期在圍棋界有一場鬧得熱哄哄的「人機大戰」,由Google DeepMind開發的AI 「Alpha Go」對上得過多項世界冠軍的頂尖韓國棋手李世石。雙方總共下五局,無論結果如何都會下完全部五局。

縱使過往AI於象棋上已經可以勝過人類,但由於圍棋變化更為複雜,需要計算,同時亦需要所謂的「大局觀」,所以賽前很多專家都認為AI不可能勝過李世石,甚至連李世石本人亦滿有信心可以穩操勝券。程式終歸是程式,找到弱點的話,要連勝應該不難吧。

雙方下了三局後,結果暫時是3-0的比數......

2016年3月9日 星期三

我的投資紀律 (三) - 完


我的投資紀律 (引言)

我的投資紀律 (一)

我的投資紀律 (二)

來到這個系列的最後一集,各位可通過以上連結重溫前集。
第三條:緊記買入、賣出的目的。

 股海浮沉,銀行及證券所有交易就有佣金。所以,他們會設法引誘你出出入入,買買賣賣。面對每天不同的股價,止賺、止蝕位當然是不斷「搬龍門」,總之讓你唔買 (賣) 就身痕。

每個投資者買入資產或投資物都有不同的目的,而因著這個「目的」採取不同的策略及決定。

2016年3月8日 星期二

天壤之別

梅媽稱每月3萬捱得好苦

梅媽財商低得可怕,梅姐財商令人敬佩。有能力賺錢之餘,妥善理財方能保障家人生活無憂。

我都想捱下!

2016年3月3日 星期四

30 Days Challenge


80後、90後成日被標簽成「廢青」,實在太看不過眼這種風氣。80後、90後當中也有不少很努力在付出的一群。有位90後朋友跟我分享了一個Facebook post,內容質素甚高,我看完一篇後不斷爬文,在此同大家分享一下:

http://felixwky.com/tag/30days-iphone/

大約一個月前左右,Felix開始了一個30 Days Challenge的系列,並以嘩眾取寵的標題「用一部iPhone既價錢可以買樓」,成功地吸引了不少目光,同埋更多既批評......